powered by RED BUTTON
Jejich cílem je ukazovat zajímavost lidí i světa kolem nás a propichovat bubliny, ve kterých každý z nás žije. Chceme, aby snídaně představovaly inspirativní osobnosti se silnými hodnotami i příběhem a umožnily nahlédnout do oborů, se kterými se často nesetkáme.
Dokázali byste několika větami nezaměnitelně popsat své nejbližší? Oceňujete dostatečně jejich jedinečnost? Uměli byste několika větami charakterizovat sami sebe? Pokud si neuvědomujete, v čem jste zajímaví a jiní, můžete být vůbec sebe-vědomí? Jak budete při (sebe)popisu vlastně postupovat?
Je ekonomika stroj nebo organismus? Otázka sama vyvolává silná témata: adaptace, vývoj a evoluce, sebeprodukce (autopoiesis), učení se, přizpůsobivost k prostředí, akcelerace míry změny, svobodný vs. volný trh, přirozené vs. umělé systémy, regulace vs. intervence, role státu a centrálních bank, význam podnikání, atp.
Jiří Ježek je v současnosti jedním z nejúspěšnějších hendikepovaných sportovců světa. Šestinásobný paralympijský vítěz a mistr světa je současně nejúspěšnějším cyklistou paralympijské historie. Díky svým sponzorům se věnuje cyklistice profesionálně. Pravidelně závodí se zdravými cyklisty a v roce 2013 mu byl umožněn start v časovce na slavné…
Poprvé v dějinách žijeme v době takového nadbytku, že se může zdát, že není třeba chránit elementární princip, který ho vytvořil - ETIKU v podobě férové SMĚNY. Bezpracné pravidelné renty občanů v některých státech, přesun lidí z práce do pseudoslužeb nebo rovnou na listinu sociálky jsou cestou do pekla. Narodili jsme se, abychom dávali.
V procesu globalizace se radikálně mění postavení a role náboženství na mezinárodní scéně. Sociologové a politologové hovoří o tom, že postmoderní doba je dobou post-sekulární, opouštějí hypotézu, že náboženství je na ústupu a hovoří o globálním návratu náboženství - v politice a mezinárodních vztazích, v současné filozofii a v rostoucím zájmu o spiritualitu.…
Neurologie stále lépe zjišťuje, jak se učíme a na jakém základě rozhodujeme. Už dávno tak není pravda, že druhým do hlavy nevidíme. Čím dokonaleji známe, jak funguje lidský mozek a čím modernější vyvíjíme zdravotnické přístroje, tím více lze uplatnit to, čemu se dnes říká neuromarketing. Díky neurologii je možné vědět už dopředu, zda nakupující…




Jejich cílem je ukazovat zajímavost lidí i světa kolem nás a propichovat bubliny, ve kterých každý z nás žije. Chceme, aby snídaně představovaly inspirativní osobnosti se silnými hodnotami i příběhem a umožnily nahlédnout do oborů, se kterými se často nesetkáme.

Brain&Breakfast jsou protiváhou zkratkovitosti zpráv, které se k nám dostávají přes sociální sítě, nebo televizi. Ukazují, že svět je ve skutečnosti mnohem barevnější, zajímavější a optimističtější, než by se mohlo zdát. Inspirují k tomu, že každý z nás muže něco významného dokázat.
Pro firmy
Chceme přispět k vývoji společnosti, proto vysíláme na místa, kde se potkávají lidé různého vzdělání, věku, aby společně mohli diskutovat nad tématy, se kterými se běžně nesetkávají, a tím si tvořili názory.
Pro knihovny
Jsme přesvědčeni o tom, že právě takovýto formát dokáže žákům a studentům ukázat, jaký svět kolem nás doopravdy je. Hodnotu obsahu a kvalitu hostů nam potvrzují firmy, k nimž snídaně vysíláme jako placenou službu. Pro školy však nabízíme živé vysílání zdarma.
Pro školyVyberte si termín a rezervujte si nezávaznou 30minutovou online konzultaci k Brain&Breakfast Classic se zakladatelem sítě Red Button Janem Maškem.
rezervovat nezávaznou schůzku.avif)